ITIL Foundation
Аплицирај
Почеток на курсот
3 Сеп 2018
Број на часови
24
Цена на курсот
550 ЕУР

Опис на курсот

Целта на ITIL Foundation сертификатот во IT Service Management е стекнување на знаења за терминологијата, структурата и основните концепти за ITIL, како и разбирање на основните принципи на ITIL практиките во Service Management.

За кого е наменет

  • Поединци кои имаат основно разбирање на работната рамка на ITIL и како таа може да се користи за подобрување на квалитетот во IT Service Management во рамките на една организација.
  • ИТ Професионалци кои работат во рамките на една организација која го усвоила и прилагодила ITIL, за што потребно е да бидат информирани и да придонесат кон постојана програма за подобрување на услугите.

Содржина на курсот

  • Service management во пракса
  • Lifecycle на услуга
  • Основни концепти и дефиниции
  • Клучни принципи и модели
  • Процеси
  • Функции
  • Улоги
  • Технологија и архитектура
  • ITIL квалификациона шема

Лице за контакт

Ирена Ивановска
Раководител на ITIL Training Department
+389 70 246 146

Сертификат: ITIL® Foundation 

Кандидатите кои успешно ќе го положат испитот за сертификација ќе се стекнат со ISO/IEC 20000 Foundation сертификација.

Сертификатот за ITIL® Foundation во IT Service Management не е наменет да им овозможи на оние кои го поседуваат независно да ги применуваат ITIL® практиките за Service Management.

Начин на плаќање

  • Уплата во готово со уплатница или дебитни картички
  • Уплата на рати со кредитни картички
  • Уплата на рати без камата со кредитни картички на Стопанска Банка
  • Уплата на фактура