ITIL® V4 Foundation
Аплицирај
Почеток на курсот
26 Авг 2019
Број на часови
24
Цена на курсот
600 ЕУР

ITIL® курсевите на оваа страница ги нуди ITSM CENTER d.o.o. ATO / Огранок на AXELOS Limited. ITIL® е регистрирана трговска марка на AXELOS Limited. Сите права се задржани.

Опис на курсот

Целта на сертификатот за ITIL® Foundation во IT Service Management е запознавање на слушателите со управување со современи IT услуги, со цел разбирање на заедничкиот јазик и клучните концепти и да им покаже како можат да ја подобрат својата работата и работата во нивната организација со помош на ITIL 4. Понатаму, овој сертификат ќе им овозможи на слушателите разбирање на рамката ITIL 4 service management и како таа еволуираше со усвојување модерни технологии и начини на работа.

За кого е наменет

  • Поединци кои имаат основно разбирање ITIL framework и како таа може да се користи за подобрување на квалитетот во IT Service Management во една организација.
  • IT Професионалци кои работат во рамките на една организација која го усвоила и прилагодила ITIL, за што потребно е да бидат информирани и да придонесат кон подобрување на постоечките сервисни услуги.
  • Секој кој сака да ја надгради својата ITIL v3 сертификација и знаење.

Содржина на курсот

Intro

  • What ITIL is and what it is not. Who is the owner and other general information.
  • What are the drivers for better IT Management, useful guidance and what are best practices.
  • Definition of Service, Service Management and IT Service Management.
  • Functions, Roles and Processes

Guiding Principles

  • Focus on value.
  • Start where you are.
  • Progress iteratively with feedback.
  • Collaborate and promote visibility.
  • Think and work holistically.
  • Keep it simple and practical.
  • Optimize and automate.

4 Dimenions

  • Organizations and people.
  • Information and technology.
  • Partners and suppliers.
  • Value streams and processes

Service value system

  • Describe the ITIL service value system.
  • Describe the interconnected nature of the service value chain and how this supports value streams.
  • Describe the inputs, outputs and purpose of each value chain activity: Plan, Improve, Engage, Design & Transition, Obtain & Build, Deliver & Support

ITIL practices

  • General Management Practices: Continual Improvement
  • General Management Practices: Information Security Management
  • General Management Practices: Relationship Management
  • General Management Practices: Supplier Management
  • Service Management Practices: Availability Management
  • Service Management Practices: Capacity and Performance Management
  • Service Management Practices: Change Control
  • Service Management Practices: Incident Management
  • Service Management Practices: IT Asset Management
  • Service Management Practices: Monitoring and Event Management
  • Service Management Practices: Problem Management
  • Service Management Practices: Release Management
  • Service Management Practices: Service Configuraion Management
  • Service Management Practices: Service Continuity Management
  • Service Management Practices: Service Desk
  • Service Management Practices: Service Level Management
  • Service Management Practices: Service Request Management
  • Technical Management Practices: Deployment Management

Лице за контакт

Ирена Ивановска
Раководител на ITIL Training Department
+389 70 246 146, секој работен ден 9:00-17:00

Потребни предзнаења

Не постојат формални критериуми или предуслови за кандидатите кои сакаат да присуствуваат на овој курс, иако се препорачува одредено познавање на IT терминологијата и разбирање на сопственото деловно опкружување.

  • Разбирање на тоа како водечките принципи на ITIL можат да помогнат организацијата да усвои и да се прилагоди на service management
  • Разбирање на четирите димензии на service management
  • Разбирање на целта и компонентите на ITIL системот за вреднување на услугите
  • Разбирање на активностите на синџирот на вреднување на услугите и како тие меѓусебно се поврзуваат
  • Познавање на целта и клучните термини од 18 ITIL практики
  • Разбирање на 7 ITIL практиките

Испит

  • 60 минути времетраење (15 минути дополнителни за не-мајчин англиски јазик)
  • 40 прашања
  • Затворена книга
  • 26/40 = 65% потребни поени

Начин на плаќање

  • Уплата во готово со уплатница или дебитни картички
  • Уплата на рати со кредитни картички
  • Уплата на рати без камата со кредитни картички на Стопанска Банка
  • Уплата на фактура