ITIL® V4 Foundation


Аплицирај
Почеток на курсот
15 Апр 2024
Број на часови
24
Цена на курсот
945 ЕУР

ITIL® курсевите на оваа страница ги нуди ITSM CENTER d.o.o. ATO / Огранок на AXELOS Limited. ITIL® е регистрирана трговска марка на AXELOS Limited. Сите права се задржани.

Опис на курсот

Целта на ITIL Foundation сертификатот во IT Service Management е стекнување на знаења за терминологијата, структурата и основните концепти за ITIL, како и разбирање на основните принципи на ITIL практиките во Service Management.

За кого е наменет

  • Поединци кои имаат основно разбирање на работната рамка на ITIL и како таа може да се користи за подобрување на квалитетот во IT Service Management во рамките на една организација.
  • ИТ Професионалци кои работат во рамките на една организација која го усвоила и прилагодила ITIL, за што потребно е да бидат информирани и да придонесат кон постојана програма за подобрување на услугите.

Во цената на курсот е вклучен и испитот.


Содржина на курсот

  • Service management во пракса
  • Lifecycle на услуга
  • Основни концепти и дефиниции
  • Клучни принципи и модели
  • Процеси
  • Функции
  • Улоги
  • Технологија и архитектура
  • ITIL квалификациона шема

Лице за контакт

Ирена Ивановска
Раководител на ITIL Training Department
+389 70 246 146, секој работен ден 9:00-17:00

Лице за контакт

Сертификат: ITIL® Foundation 

Кандидатите кои успешно ќе го положат испитот за сертификација ќе се стекнат со ITIL® Foundation сертификат.

Сертификатот за ITIL® Foundation во IT Service Management не е наменет да им овозможи на оние кои го поседуваат независно да ги применуваат ITIL® практиките за Service Management.

Начин на плаќање

  • Уплата во готово со уплатница или дебитни картички
  • Уплата на рати со кредитни картички
  • Уплата на рати без камата со кредитни картички на Стопанска Банка
  • Уплата на фактура