Опис на обука
Во обуката преку трите програми од Cоdemonkey платформата – Game Builder, Banana Tales и Coding Chatbots децата учат за дизајн на игри, програмирање и креирање на игра и chatbot.
Game Builder – децата ја учат основата и концептите за дизајн на игри. Преку употребата на програмскиот јазик CоffeeScript ќе научат како да дизајнираат и да изградат онлајн игра. Програмата е составена од процес поделен во 3 фази, кој ги насочува учениците да станат креатори на компјутерски игри.
- “Platformer” – прва фаза - се учат основите на креирање и дизајн на игра, го усовршуват корисничкиот интрерфејс и механиките на играта вклучувајќи: keyboard events, timers, collide events итн.
- “Frogger” – втора фаза – децата учат како да креираат уникатна игра базирана на постоечката игра Frogger. Во оваа фаза тие ќе научат да контролираа интерфејси на таблети и телефони и ќе се воведат во програмирањето на мобилни игри.
- “Sprite Animations” - трета фаза - децата ќе научат да програмираат, дефинираат и применат слики, анимации и графички елементи во игра.
Banana Tales – децата ќе го користат програмскиот јазик Python во програмирањето и креирањето на игра.
Python е програмски јазик со општа намена, разноврсен и популарен програмски јазик. Преку учење на Python, учениците стануваат еден чекор поблиску до стекнување на самодоверба што им е потребна за да влезат во реалниот свет на програмирање, каде што ќе градат веб-страници, апликации и игри. Учениците ќе ги научат основните и некои од напредните концепти на Python кои ќе ги применат во форма на игра.
Преку оваа програма, ќе ги зајакнат нивните способности за примена на концепти како: програмирање во низи и индекси, циклуси, употреба на променливи, ако/тогаш услови, функции и класи. Платформата која се користи во курсот е лесна за следење и е исполнета со разни предизвици кои учениците ќе ги решаваат на интуитивен начин.
Coding Chatbots - користејќи го Python во форма на игра децата ќе научат да кодираат “chatbot” и како истиот се употребува во реалноста. Децата постепено ќе учат различни аспекти на кодирање во Python како:
- Variables / Варијабли
- Loops / Циклуси
- Numbers & Boolean / Бројки и точно-неточно
- Chatbot development/ Програмирање на “chatbots”
- Classes / Класи
- Class Methods / Методи на класи
- String Manipulation / Манипулација на текст
- Python built-in Functions / Вградени функции на Python
- Data Structures / Типови на податоци
- Conditionals / Услови
- Server side programming / Програмирање на сервер