ITIL 4 Specialist – Create, Deliver & Support

Скопје
Аплицирај
Почеток на курсот
24 Апр 2024
Број на часови
24
Цена на курсот
1350 ЕУР

ITIL® курсевите на оваа страница ги нуди ITSM CENTER d.o.o. ATO / Огранок на AXELOS Limited. ITIL® е регистрирана трговска марка на AXELOS Limited. Сите права се задржани.

Опис на курсот

ITIL® Specialist – Create, Deliver & Support (CDS) е еден од петте курсеви потребни за да се постигне титулата ITIL 4’s Managing Professional (MP).

Овој 3-дневен курс ги опфаќа основните активности за управување со услуги за покривање на „создавањето и поддршката“ на услугите.

Агендата на курсот ги опфаќа следниве практики ITIL 4 за да ви помогнеме да ги разберете главните фактори кои придонесуваат за успешно создавање, испорака и поддршка низ новиот деловен модел на ITIL, системот за вредности на услуги (SVS).

За кого е наменет

Овој курс е наменет за практичари за управување со ИТ услуги кои бараат да се здобијат со титулата ITIL Managing Professional (MP) и / или се одговорни за работењето на ИТ-овозможените и дигитални услуги и за поддршка и испорака од крај до крај.

Улогите вклучуваат:

  • Директори / менаџери на работната маса;
  • Директори / менаџери за инфраструктура и поддршка;
  • Менаџери за проблеми, промени и ослободување;
  • Директори / менаџери на DevOps;
  • Програма за континуирано подобрување / Директори на проектот / Менаџери;
  • Високи аналитичари за услуги и поддршка;
  • Сопственици на процеси / практики;
  • Директори / менаџери за управување со ниво на услуга.

Испитот е вклучен во цената на курсот.


Содржина на курсот

  • Дизајн на цена на услуги и оркестрација
  • Развој и управување со софтвер
  • Управување со распоредувањето
  • Управување со ослободување
  • Валидација и тестирање на услугата
  • Променете го овозможувањето
  • Обезбедување на задоволство на засегнатите страни
  • Работно биро
  • Управување со инциденти - откривање и разрешување
  • Управување со проблеми
  • Управување со знаење
  • Управување со ниво на услуга
  • Следење и управување со настани

Лице за контакт

Ирена Ивановска
Раководител на ITIL Training Department
+389 70 246 146, секој работен ден 9:00-17:00

Лице за контакт

Времетраење: 3 дена

Потребни предзнаења

За овој курс од вас се бара ITIL 4 Foundation сертификат.

Потребно е да ни доставите копија од вашиот сертификат при регистрација за да бидете примени на овој курс.

Сертификат: ITIL® Specialist

  • Испитот трае 90 минути, вклучува 40 прашања со повеќе избор и се администрира преку Интернет од независно тело за испитување.
  • Потребни се 70% за да го добиете вашиот сертификат. Прегледот на испитот е вклучен во курсот за да помогне во подготвувањето на присутните за последниот испит

Стекнати вештини

  • Како да планирате и изградите проток на вредност на услугата за создавање, испорака и поддршка на услуги:
  • Научете ги концептите и предизвиците што се однесуваат на организациската структура, тимските можности, улогите и културата низ СВС
  • Разберете ја вредноста на позитивните комуникации
  • Разберете го планирањето и управувањето со ресурсите во СВС
  • Разберете ја вредноста и употребата на ИТ низ СВС
  • Откријте како релевантните ITIL практики придонесуваат за создавање, испорака и поддршка низ SVS и вредносните текови:
  • Научете како да дизајнирате, развивате и пренесувате проток на вредност користејќи практики ITIL
  • Научете како подобро да обезбедите корисничка поддршка користејќи ITIL практики
  • Научете како да креирате, испорачувате и поддржувате услуги:
  • Откријте како да дадете приоритет, структура и да ја координирате работата и активностите
  • Разберете ги размислувањата за купување наспроти градење, опции за извори и управување со интеграција на услуги (SIAM)